Ověřený způsob, jak zvýšit své pozice ve vyhledávačích a přilákat nové potenciální zákazníky či klienty, je publikovat poutavé články o svém podnikání na kvalitních a důvěryhodných webech. Takovým je Trendymagazin.cz. Článkem, s odkazy vedoucími na váš web, nejen že oslovíte čtenáře, ale zároveň dáte vyhledávačům jasný signál, že existujete a že je o vás zájem. To je přesně ten důležitý signál, který potřebujete, aby vás vyhledávače umístily na viditelné pozice.
Má to ještě další neocenitelnou výhodu. Z článku, na rozdíl od příspěvku na sociálních sítích, se k vám potenciální zákazníci mohou dostat třeba i 8 let po jeho publikování. A to bez jakýchkoliv starostí z vaší strany, ať už časových, nebo finančních.
jsem Lada Krčilová a vím, jak je dnes náročné prosadit se v džungli konkurence.
Optimalizací firemních a podnikatelských webů pro vyhledávače se živím už několik let. Své služby jsem poskytla firmám jako je Mall.cz, Nestlé, Dyson anebo Honda. Víte, co důležitého jsem za ty roky práce zjistila?
Publikace článků na externích kvalitních webech má smysl, protože podnikatelům přináší návštěvnost potenciálních zákazníků a pro vyhledávače je to důležitým signálem = důvodem, proč weby, které publikují takové články, umisťovat na viditelných pozicích.
Proto jsem před 5 lety jsem založila Trendymagazin.cz, o něj s týmem profesionálů pečujeme a děláme vše pro to, abychom jeho prostřednictvým doručili spokojenost s výsledky klientům, kteří u nás své články publikují.
A mnoho dalších…
V analytickém nástroji Ahrefs jsou odkazy, které vedou z článků Trendymagazínu, označovány jako „BEST LINKS“.
Publikování článku na Trendymagazin.cz tak může pozitivně ovlivnit viditelnost i vašeho webu ve vyhledávačích, jako jsou Google, Seznam nebo Bing.
Bydlení a zahrada
Zdraví a krása
Móda a styl
Sport
Auto-moto
Elektronika
Cestování
Tipy a zajímavosti
Zvířata
5 let zkušeností s vedením tohoto magazínu mi ukázalo, že mnoho podnikatelů už si je vědomo důležitosti publikování článků. Ale na rozdíl od velkých firem buď nemají zaměstnance, kteří by jim články psali, nebo nechtějí investovat velké peníze do externích spolupracovníků. Smysluplně napsaný článek vás totiž může vyjít na 1000, ale klidně i 5000 tisíc korun – v závislosti na zkušenostech autora a délce textu. A tak se můžou hodit následující bonusy.
Prvním bonusem je video, které vás provede jednoduše a srozumitelně několika málo kroky, díky kterým budete přesně vědět, jak napsat jednoduše skvělý článek na web, aniž byste s tím měli jakékoliv předchozí zkušenosti. Toto video má normálně cenu 850 Kč, ale vám jej pošlu k objednávce zdarma.
Aby pro vás bylo psaní článku ještě jednodušší, pošlu vám dokument s vytvořenou strukturou článku. Nebudete tak muset dlouze přemýšlet, jak to celé naformátovat, kam umístit podnadpis nebo jak dlouhé by měly být odstavce. Cena tohoto bonusu je běžně 120 Kč, pro vás také zdarma.
Celková hodnota:
4 470 Kč
Vaše cena:
2 990 Kč
Raději už neváhejte, tato nabídka po vyprodání zmizí.
Vše v celkové hodnotě 4 470 Kč můžete nyní získat za 2 990 Kč, ale pouze pro prvních 30 objednaných publikací článku. Pak se cena za článek zvedne. Proto neváhejte a přistupte rovnou k objednávce.
Nemáte čas nebo chuť psát si článek sami? Není třeba. Zvládne to náš zkušený tým. Nebude si účtovat žádné velké částky. Protože už u nás objednáváte publikaci, napsání vám spolu s ní nabízíme za zvýhodněnou cenu. Za napsání a publikaci tak nezaplatíte 3 500 + 1 000 Kč, ale jen 3 199 Kč. Ale i tato nabídka platí jen pro prvních 30 zákazníků.
1) Pošleme vám do e-mailu přístupový kód k publikaci.
2) Vy si přípravíte článek – můžete využít našich užitečných bonusů.
3) Pomocí přístupového kódu se vám otevře stránka, kam zkopírujete váš připravený článek a stiknete tlačítko publikovat. Hotovo.
Po zaplacení faktury se s vámi spojíme a domluvíme se na podrobnostech napsání. Do psaní se poté hned pustíme, aby byl váš článek co nejdříve na očích.